2010-09-19 | 16:43:21

Justin Bieber ""Hon är alltid där för mig och jag vill aldrig svika henne"




Justin Bieber har erkänt att han aldrig skulle ha uppnått sina framgångar utan stöd av sin mamma.

Den "Baby sånagren visade att sin mor Pattie Mallette gjort många uppoffringar ", så att hennes son skulle bli en stjärna, och tillade att hon ständigt med honom när han reser.

Enligt Top Of The Pops Tidningen, den 16-åriga sade: "Min mamma och jag har en riktigt bra förhållande eftersom vi tillsammans gjort det från trasor till rikedom. Utan henne skulle jag aldrig ha uppnått så här mycket. Hon gjorde stora uppoffringar för att göra min dröm om en musikkarriär möjligt. Hon hade ett fruktansvärt jobb - hon även arbetat som städerska.

"Hon är alltid där för mig och jag vill aldrig svika henne. Hon är den bästa mamma i världen. Hon reser med mig varje dag - jag är med henne 24 / 7 ".

Bieber också sagt att han gick gatumusikant när yngre att betala för en semester för par av dem: "Jag satt ofta med min gitarr och sjöng. Efter ett tag fick jag så många tips som jag kunde betala för den första semester för
min mamma och mig. Vi åkte till Florida. "

källa-----> http://www.ok.co.uk/celebnews/view/26497/Justin-Bieber-reveals-his-love-for-best-woman-in-his-life-/

Mer bilder på Justin och hans mamma! :)



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?