2010-09-17 | 15:33:35

inget som rubrik...............


Pop känsla Justin Bieber används för att slum det i en "liten, shabby lägenhet" efter hans föräldrar separerar. Justin har öppnat upp om hans trasor till rikedomar historia som gjorde honom till en av dagens största stjärnor. Och den 16-åriga Baby sångaren sa att det var en tuff tid när hans föräldrar separerade.

Han berättade Top of the Pops tidningen: "Mina föräldrar separerar när jag var riktigt ung Jag växte upp med min mamma - och inte mycket pengar. "Efter mina föräldrar separerar, mamma och jag bodde i en liten, shabby lägenhet men trots vår finansiella situation vi var alltid ett bra lag." Den kanadensiska sångerskan till: "Det är tråkigt för ett barn när en förälder lämnar det inte få dig att må mycket bra men nu i det läge som jag är, när jag ser tillbaka är det som att "Jag är så välsignad."

Numera Bieber går från klarhet till klarhet med hundratals livespelningar och hans roll i tv-show CSI.


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?