2010-09-27 | 21:20:33

Efter hånglet - Biebers dejt talar ut@MSN starlounge

Texten från bilden

I början av veckan kunde Starlounge publicera bilder på Justin Bieber och den påstådda flickvännen Jasmine Villegas när de hånglade loss i baksätet på en bil i Venice i Los Angeles. Sedan dess har omvärlden väntat på att få en kommentar från någon av de unga stjärnorna, och nu talar Jasmine ut om popstjärnan i Bop Magazine.

Den 16-åriga sångerskan vill dock inte kommentera om Justin är hennes pojkvän, men det är ingen tvekan om att hon gillar ”Baby”-stjärnans personlighet.

— Det finns inte mycket jag vet som andra inte vet. Det är en väldigt bra sak med honom. Han är inte alls oäkta. Han är typ: ”Jag är Justin. Det här är jag”, säger hon.

— Justin är 100 procent sig själv inför sina fans och sina vänner och han ger alla hela sin personlighet. Han är en utåtriktad person. Han är rolig. Han är bara så vanlig!

Avslöjandet om bilkyssen kom bara en vecka efter att Justin gjort ett stort utspel i MTV där han hävdade att han definitivt är singel samt att han anser att ”flickor innebär problem” för killar hans ålder. Men av bilderna att döma verkar Jasmine hur som helst inte bara innebära bekymmer…




Yiii palla att msn ska skriva efter hånglet, det stör mig faktis!!
plus att det stog inget om, saken?

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?