2010-10-21 | 10:36:48

Willow berättar sannigen om stilen och JustinBieber

 

Willow Smith har redan alla whippin "håret tillbaka och tillbaka och nu mini-legend-i-vilket avslöjar hemligheterna till hennes vilda stil och hennes koppling till Justin Bieber.

Den stylin "dotter till Will Smith och Jada Pinkett-Smith öppnas för Teen Vogue om hennes stigande stjärnstatus och hennes hemliga att välja det perfekta röda mattan-redo kläder.

På hennes sassy mode val: "Jag skulle beskriva min stil som skolflicka möter punk rocker,. [...] Jag brukade gilla klänningar och strumpbyxor, men när jag fyllde nio min stil, men ändrade. Min mamma hjälper mig plocka ut mina kläder min bror säger alltid: "Willow, SAG dina byxor!"

Justin Bieber: "[Min bror] Jayden är alltid hänga med honom. [Justin och Jayden gjort en låt tillsammans "Never Say Never", för Karate Kidsoundtracket.] Ibland är det som: "Kom hem till middag redan! "


Källa:Celebuzz

Posted By Diana

 



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?