2010-10-09 | 23:12:48

Visste du att..?

En flicka frågade Justin att hångla med henne, så sade han: "! Errr .. Chaz är tillgänglig"haha (:

Justin vaknar ibland upp mitt i natten eftersom han har svårt att sova, 

Pattie får en egen svit på hotell eftersom Justin är extremt hyper och irriterande för henne på natten:)

Intervjuare: Vad var det mest rebelliska sak du gjorde som barn? JB: "Err .. jag sa nej, då Dora bad om hjälp, hahaha!"

Justin favorit ämne är tjejer!

Justin sa en gång "Om jag hade en tvilling, skulle jag följa honom runt och berätta för honom hur bra ut att han var":)

Vid meet and greet sa justin till en tjej vad gullig du är och flickan bakom henne skrek "Vad fan!?"

Justins mamma - Pattie, följer Jessica Jarrell på Twitter, men inte Jasmine Villegas ..

Justin älskar när tjejer somna i hans knä / axel.

När Sean Kingston föll av sin Segway började Justin rulla på marken skratta och gråta.

160 justin HATAR flickor med uggs eller stora solglasögon!

Justin har en vana att slicka hans läppar.

Han föddes mars 1,1994 Vid 12:56 <3

En gång Justin & hans vänner var utklädda till flickor för Halloween 

JB gång tittade på en affisch av sig själv och sa "Wow, märkte jag aldrig hur perfekt mitt hår var.

När Justin ser en tjej han gillar, ber han om hennes nummer


det är jag som har gjort, hoppas att dom är bra! haha jag älska att Pattie fäljer jessica men inte jasmine!!!

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?