2010-10-21 | 13:11:54

Top 10



1.) Willow Smith's "Whip My Hair" video premiär idag, och jag är verkligen glad för henne, men denna "Sesame Street" mashup är en av de största mashups genom tiderna!
(Prefix Mag)

2.) Oh Snap! Sir Elton John sa "American Idol" är så tråkigt att det är "hjärna förlamande." Ljug inte, du typ av över som visar också. (PopEater)

3.) Jag är inte säker på om dessa skivomslag är sanna artefakter av en påstådd saudiarabiska försök att Photoshop några blygsamhet på Mariah Carey, men de är fortfarande roliga att titta på. (Mediabum)

4.) En bild säger mer än tusen ord, så detta ordlista med animerade gifs måste tala ett bajillion. (Jezebel)

5.) Får jag presentera epically catchy, NSFW musikvideo, "Being A D --- huvud är lugnt." Ja, ja, jag är ett par veckor sen på den här, men krusning på hipsters är tidlös.(Buzzfeed)

6) Eventuell bildtext till min favorit Lolcat foto av veckan:.. STRINGZ, jag kan för att SPELAR mark " Har du ett bättre? Lämna det i kommentarerna nedan.

7.) Dude, Korsa inte Taylor Swift. Hon bara får skriva en låt om dig (se: Kanye West, Taylor Lautner, och nu John Mayer). Buzzfeed har fått den påstådda texten till hennes nya låt, "Dear John".

8.) Kanye West gjorde ett stank att hans nekkid ängel dam skivomslag var "förbjudna", trots att det egentligen inte var officiellt förbjudna eller något annat. Men här finns 10 rap skivomslag som bör förbjudas. Noggrann: Möjliga NSFW bröstvårtor framåt. (RapFix)

9.) Är Christina Aguilera byter lag? Radaronline.com rapporterar att hon umgås med berömda Lohan älskare Samantha Ronson. Du känner dig måste för Jordon Bratman på den här, gott folk.

10.) Efter beskedet att Justin Bieber gör en linje nagellack för OPI (för hans tjej fans, ni!), Resonerar deformationsanordning fyra mer diskutabelt påskrifter kändis produkt

källa:MTV

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?