2010-10-22 | 10:23:22

Selena Gomez: Justin bieber busringer mig

Selena Gomez glimmar upp det i en härlig trenchcoat på väg till middag på Nobu Berkeley i London på onsdag kväll (oktober 20).

Den 18-åriga skådespelerskan / sångerskan ikapp med NRJ Radio nyligen medan i Paris och fick prata om sin "lillebror" Justin Bieber och hur hon på den mottagande slutet av hans ökända busringningar.

Selena delade: "Jag tror han är en mycket talangfull kille och en lojal vän. Jag är dock i andra änden av busringningar. Han gör allt. Han kallade mig en gång, att låtsas vara min stylist, insisterar jag bär leopard.Naturligtvis gjorde jag [igen honom]. Jag är som, "Verkligen?"


Källa: JustJaredJr.buzznet.com


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?