2010-10-10 | 11:18:28

One less only girl Nagelack!



Japp.
Kom december, kommer du att kunna gå till din lokala Walmart och köpa Nicole av OPI färger nagellack inspirerade av Bieb.

Kollektionen, som kallas one less Lonely Girl, kommer göra sin debut med sex nyanser: En mindre ensam Glitter (blek lila), prisade innehav Lila (Grape), ge mig första dans (silver), Me Blue (blå metallic), OMB ! (Metalliskt röd), och steg 2 i takt med mitt hjärta (hjärtformade fläckar). Kom februari kommer insamlingen att göras tillgängliga på andra butiker, inklusive mål-och Sears. Inga bilder på färgerna än, men håll ögonen öppna! Om du känner mig alls, du vet att jag kommer bli modellering hjärtat fyllt nyans asap

Jag tänker inte låtsas jag är Belieber-jag på något sätt har lyckats bara veta ett par av hans låtar, men som någon som en gång krossade hårt med Joey från NKOTB, Jag kan inte riktigt bedöma. Och jag måste erkänna, jag var underligt fascinerad av Bieb prestanda vid VMAs.

Hur som helst, jag är säker små flickor överallt kommer att bli svärmande att Walmart skrikande av upphetsning över dessa skuggor nagellack. När det gäller resten av oss (? Men vänta-är några av er stora Bieber fans Säg), anser jag att detta väcker en rolig hypotetisk skönhet fråga:

Om du fick välja en kändis att komma ut med ett nagellack samling, vem skulle det vara, och varför skulle han / hon polish nyanser vara kul? Vad tror du de skulle se ut?Namnge din celeb i kommentarerna nedan och låt oss se om en favorit framkommer!


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?