2010-10-17 | 22:07:03

JustinBieber får inte dejta för mamma @klick "aftonbladet"

haha det fick inte plats, i en bild så jag gjorde det till 2! men hur som hels jag har inte bloggat på 2 dar eftersom, jag var hos min pappa,  i skinnsketeberg "kan inte stava namnet" och han har en kiosk där, så han säljer tidningar, och jag brukar baxa en bit då justin är med såhära stog det i det hära veckans nr av klick!
Justin Bieber Får inte dejta för sin mamma

Tonårsstjärnan Justin bieber mamma Pattie Mallette blev galen när hon såg hångelbilderna på din 16-åriga son och hans jämngamla flört Jasmine Villegas från baksätet på en bil. Hon sätter nu ner sin högklackade fot och ger sonen dejtingförbud.
- Pattie har fostrat Justin själv i kanada och är rädd att förlora kontrollen över honom. Hon är rädd att hans besatthet av tjejer ska ta tid och energi och äventyra hela hans musikkarriär, säger en uppgiftslämnare till showbizspy.com
Mor och son ska ha haft ett allvarligt snack där hon varnade honom för somliga tjejer gör vad som helst för sin egen karriäs skull.


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?