2010-10-27 | 21:30:54

Justin gör Britneys parfym bättre

An illustration of Justin Bieber




Gör dig redo för ytterligare ett utbrott av Bieber Fever.

Den tonåriga pop fenomen Justin Bieber sjuder på kändis doft scen, med en twist.Hellre än att införa en traditionell doft inrymt i en glasflaska, har den 16-åriga Tween och tonåring heartthrob slagit sig ihop med det nybildade bolaget Etoile Nation Beauty att införa armband och taggar hund infunderas med en unisex doft som heter My World. De doftande tillbehör är tänkt att lanseras i Wal-Mart Stores på Black Friday.

Den okonventionella metoden är passande för popstjärnan, som catapulted till berömmelse efter postning hemgjorda videor av sig själv sjunga på YouTube. Bieber, som spelar trummor, gitarr, piano och trumpet, lär noterna i doften spelet också. Innan en konsert fredag kväll i Arco Arena i Sacramento, Kalifornien, Bieber berättade WWD över snabbmeddelande att han tillbringade en del av dagen lukta olika dofter.

"De som faktiskt gav mig en massa saker att lukta i dag, sade han. "En av dem luktade för ung, för fruktigt. En var riktigt bra. "

När det gäller vilken typ av doft han finner lockande på flickor, Bieber sa, "jag faktiskt gillar Britney Spears parfym på flickor. Det luktar gott. "

Medan Bieber har massor av andra produkter som bär hans namn, detta är hans första razzia i den vackra arenan. Kan en hårvård affären vara långt efter? Bieber får mycket uppmärksamhet för sitt lås - även New England Patriots quarterback Tom Brady har ökat sin egen variant av den, vilket ledde Bieber för att skriva en humoristisk rap om det på YouTube: "sparken som en sacker. Ring upp Mr Brady. Säg till honom att lämna hans hår till killen som sjunger "Baby."

Medan Bieber, en kanadensisk infödda, inte skulle prata om rap, beskriver han sin välskötta moppen som "en kanadensisk hockey sak."

Styling är enkelt: schampo, skick, föna, skaka på huvudet och "inga".

Men alla de fans som åtrå varje follikel med hans man bör varnas: Bieber är inte gift med sin signatur utseende. "Jag har klippt den här stilen olika sätt, men jag tänkte om rakning bort eller förändra den. Men jag vet nu är inte rätt tidpunkt. Kanske [för min] nästa album. "(The chockade screeches av tonårsflickor kan höras över hela landet.)

När det gäller mode, sa han att han är en "stor sko kille", och tillade att innan hans berömmelse han inte riktigt hade råd med en massa par. "Så, nu ska jag nötter. Supras är min favorit. Jag tycker bara att hitta skor ingen annan har, exklusiva. [I] älskar skor.[De är] slags min grej. "

Han vill att designa sina egna skor, och är öppen för samarbete med ett skoföretag han gillar.

Så lägg utforma sin att göra-lista, som för närvarande omfattar sång och skådespeleri.Förutom jonglering hans konsertturné, som han planerar att utöka till nästa år med några internationella stopp har Bieber en återkommande roll i "CSI: Crime Scene Investigation" och laddar för släppet av hans 3-D dokumentär och konsert film på Alla hjärtans dag heter "Never Say Never." Han sägs vara gynnade vara värd för MTV: s vedergällning av upptåg serien "Punk'd", och skulle vilja göra ännu mer agerar på vita duken.

"Jag gillar att prova nya saker, sade han.

Det inkluderar på den musikaliska fronten. Bieber planerar att lansera ett akustiskt album i december, tillsammans med ännu en ny skiva och turné någon gång under 2011. "Jag vill att mina fans att växa upp med mig. Jag vill bara fortsätta att göra bra musik, säger han. "Michael Jackson är en ikon för mig. Jag vill bli en stor underhållare som honom. "

Mitt i det hela, har tonåringen fortfarande tid att datum och medger att, precis som alla 16-åriga, han fortfarande ibland blir nervös innan du ställer en tjej ut. Det är ungefär det enda gången, dock. Han blir inte många panik när han är på scenen, trots att han fick en touch nervös innan du utför för president Obama. De två fick prata om basket ändå."Han var verkligen trevlig," den diplomatiska Bieber sagt.

Den pågående fenomenet popstjärnan är orsaken Etoile ansluten med honom. Som Michael Ferrara, ordförande i Etoile, bildat ett bolag i höst, sade: "Detta Justin Bieber ångvält aldrig kommer att sluta. Justin är en total gräsrotsnivå fenomen. "

Bieber, hans manager Scooter Braun och Universal Music Group, som äger Biebers skivbolag Island Records, är partner i det nya företaget. Den doft, döpt efter sångaren nuvarande turné är inbäddad i en patenterad harts teknik som utformats för att hålla doften i minst ett år.

"Det harts ger doft på ett sätt som är lika bra som en juice, sade Ferrara, som före Etoile var senior marknadschef på Coty Inc.

Britney i Twitter : Awwww! Thanks @justinbieber! So glad you like my perfume on the ladies. http://goo.gl/SVyy -Britney




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?