2010-10-21 | 15:48:43

Justin är stolt över Willow Smith

Justin har sagt att han är "stolt" av Willow Smith Efter lanseringen av hennes debut låt.

Den 9-åriga dotter av Will och Jada Pinkett Smith - som har kontrakt med Jay-Z: s Roc Nation skivbolag - presenterade musikvideon till hennes första låt "Whip My Hair" tidigare i veckan.

Skriva på sin Facebook-sida, sade tonåriga stjärna Bieber: "Jag berättade för alla mina lil sis Willow Smith video är nötter! 9 år gammal är Crazzy swag! Willow Grattis.Stolt över u. (Sic) "

Den 16-åriga - Jobbade med Willow äldre bror Jaden som på spåret "Never Say Never" - hade retat fans på Twitter att han tidigare hade sett en förhandsvisning kopia av videon och de skulle skrika att bli besviken.

"Hörde min lil sis Willow Smith video kommer ut ikväll", skrev han. "Dess galen! Håll utkik efter det. (Sic) "

Bieber är inte den enda kändis att ha prisat Willow. Jersey Shore stjärna Nicole "SNOOKI" Polizzi tog också hennes Twitter-konto går att avslöja att hon är ett fan, skriver: "OMG Willow Smith. KÄRLEK.

"Nästan bröt min nacke whippin mitt hår tillbaka och fjärde. Ill lämna dansa till vide.(Sic) "

Willow förklarade nyligen att budskapet bakom "Whip My Hair" är att ingen ska "inte vara rädd för att vara [sig]" trots vad andra kanske tror.

haha visste ni att hon följer Sana? japp hon gör det!! koolt vaa!!

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?