2010-10-01 | 16:52:05

De 10 mest störande Tween Tweets om Justin och Jasmine

Ljudet av en miljon hjärtan vittrande! Justin Bieber, songbird av post-Disney generation har hittat kärleken! Förra veckan "Ange en plats vid ditt bord" sångare sågs kyssa sin tur kompis, Jasmine Villegas. För närvarande Biebers förband och musik co video-stjärna, är Villegas en alumn för skolan Gyrls super-gruppen, en slags Traveling Wilburys sin tid. "Även om det inte har funnits något officiellt ord, är ryktet att duon hemlighet har varit tillsammans ett par månader. Gissa världen kommer att finna ut snart! "Respekteras Bieber Newswire ECanadaNow rapporterats. Biebers tweeting legioner, som fromma i sin tillbedjan som de är nedsättande för grammatiska och sociala normer, inte har tagit vänligt den påstådda affären. Vi presenterar de 10 mest störande tweets om deras relation.

10. wtf någon berättade för mig blandning av Beyonce och jasmin Villegas ... BEYONCE är ok men inte fan Jasmine Villegas :D

9. Jag älskar låten seruosly av Jasmine Villegas. Och tänk jag borde hata henne nu .. Gaah! jag är alltför bra för en person. lol.

8. Jag är ledsen att ingen känd jag fortfarande är mycket ledsen jasmin Villegas

7. Jasmine Villegas kysste min man, som jag fortfarande inte kan tro det så sorgligt deprimerad ibland

6. Justin Bieber och Jasmine Villegas kommer att ha fula barn utan talang ...

5. Jag hatar när jasmin Villegas postar justin bieber lycris. Jag säger bara SHUT THE FUCK UP kbye.

4. OK Så nu har jag HATAR tjejer med efternamnet Villegas TILL EXEMPEL Jasmine Villegas RT om du oxå gör det

3. Grattis på födelsedagen Mamma I Love Ya och jag fortfarande HATAR Jasmine Villegas och mamma jag hoppas du har en fantastisk tid med mig i köpcentret

2. Åh jag är ledsen att @ justinbieber fastnade kyssas jasmin Villegas som påverkade min kompis hon började skära sig själv

1. Vad fan jasmin Villegas har människan röst och Justin flicka röst! ?????????



hahah dom är så sköna de  som har skrivt dom:)

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?