2010-11-22 | 19:04:58

NEVER SAY NEVER, sneek peek biljeter säjs!

Mammor och pappor kan hjälpa sina Justin Bieber-tokig barnen fånga hans kommande 3-D filmen Never Say Never två dagar innan den nationella utsläpp, men de ska måste arbeta snabbt.

USA Today Anthony Breznican rapporterar att Paramount Pictures sätter förhandstitt Biljetter börjar säljas klockan 10 november 29 i varje tidszon och kan köpas på www.jb3dpreview.com.

Endast omkring 275 teatrar kommer förhandsgranska filmen 6 PM den 9 februari. De som inte får i början kommer att få vänta tills de nationella debut på februari 11.

Se bilder på Justin Bieber här.
Förhandsgranskningen Biljetterna är dyrare än vanliga visningar ($ 30 vardera), men även lila Bieber-tema 3-D glasögon och andra varor. Gåvan kollina är konstruerade som potentiella semester gåvor som kommer att skickas till köparens hem.

Never Say Never kommer att blanda musikföreställningar med historien om hur den 16-åriga heartthrob gjort det från gatan unge sångare till superstjärna.

"Alla tycker att detta kommer att vara en annan 3D-konsert film, men det är allt annat än att" Bieber sade i ett uttalande. "Det är en historia om hur min familj, vänner och fans hjälpte mig hit och vardagliga hjälper mig leva en omöjlig dröm. Det är därför jag vill att de ska se det först."




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?