2010-11-06 | 18:59:31

Justin: Jag vill att folk ser upp till mej



Justin Bieber värd sin första signering för sin nya bok "Justin Bieber: Första Steg 2 Forever: My Story", på Barnes and Noble på Halloween dag (31 oktober) i Los Angeles.

Den 16-årige musikern fångas upp med Access Hollywood på vad han hoppas uppnå med boken. Han delade, "Anledningen till att jag beslöt att skriva denna bok på så unga år är att det finns så mycket saker på Internet som är felaktigt och en massa människor har [skrivit] saker om mig och det är bara inte rätt."

Justin fortsatte, "Jag ville ha något [med] mina egna ord ... för att beskriva vad jag går igenom och beskriva hur jag kom hit. Jag vill att folk ska se upp till mig, jag vill att folk ska säga: "Du vet, jag ser upp till dig." Humorn i det, [det är] bara roligt, det är kul. Det [är] så många överraskningar i här att du bara kommer att bli likadana, "Vad?" Och en massa saker människor inte vet om mig.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?