2010-11-28 | 22:45:14

Kategori: övrigt

JAG HOPPAS ATT NI FÖRSTÅR MIG!

fått blocking igen, av Justin :( Kan inte skriva till han mer, men imorgon så kmr det att funka igen! kolla bara hur mkt jag har skrivit
ååh ja det är mer!! Fick bara inte plats med allting! Asså jag bombar skiter ur mig, kolla bara på twitter hur mkt jag skriver www.twitter.com/dianarafik ! Jag hoppas att ni belibers oxå skriver till han!
På facebook skriv såhära....till http://www.facebook.com/JustinBieber

This is not cool, Sweden has fought and struggled to get Justin to Sweden. We are struggling to show Never Say Never 3D in Sweden and we never stop fighting. ”

Justin have to come, no matter what it takes. I will correctly don’t stop sending this email until you do not come with good news.

Justin to Sweden – Never say never.
—-
Want to know what Sweden has done for Justin – Visit www.eng.sabismode.se


Och på twitter skriv: @justinbieber #SwedenWantsJB


GLÖM INTE!! BOMPAAAAA NU!! hoppas du har nu lärt dej lite av mig :)

haha skoja!!


BOMBAAAAAAAA!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?