2010-11-21 | 21:42:27

Glamour interjuv med Justin

GlamGrlNYC2010: Så du är på rösten vila, va? Synd.

Justin Bieber: Det är inte roligt, men det är nödvändigt.

GlamGrlNYC2010: Hej, har du hört att Tom Brady fick din frisyr?

JB: Jag gjorde. Jag var bara i Massachusetts [sång på Patriots 'Stadium], så han kan ha påverkats. Ha. Har Gisele gillar det?

GlamGrlNYC2010: Vi måste fråga henne! Är det sant att innan du blev upptäckt, skulle du aldrig varit på ett plan?

JB: Inte ens en gång. Det är galet hur många jag har varit på nu.

GlamGrlNYC2010: Du har även rest till Vita huset. Har du umgås med Malia medan du var där?

JB: Malia och jag inte riktigt får en chans att hänga.

GlamGrlNYC2010: Låt oss prata kläder. Hur klär du när du inte arbetar?

JB: Sperrys, basket redskap, bekväma grejer.

GlamGrlNYC2010: Och vem gör tvätten?

JB: Min mamma och fluff 'n' veck på vägen.

GlamGrlNYC2010: Är din mamma strikt?

JB: Mycket. Hon tar fortfarande min dator bort på 10:30

GlamGrlNYC2010: Några av dina fans svimma när de
se dig. Har du någonsin tror att du kan göra en flicka svag?

JB: Aldrig!

GlamGrlNYC2010: Du måste vara ett proffs på att hantera gråtande kvinnor. Har du några råd till män vars flickvänner gråta?

JB: Lyssna. Försök att förstå varför de gråter.

GlamGrlNYC2010: En sista F: Var kommer du att vara om fem år?

JB: fortfarande lever ut mina drömmar.






    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?