2010-11-28 | 16:16:35

"Det bara gjorde mitt liv, säger serenaded Bieber Fan



Två dagar efter att ha blivit avundsjuka på alla tonåriga flicka i Nordamerika, Ontario Emma Curto fortfarande blir andfådd talar om henne intim stund med superstjärnan Justin Bieber.

Den Ancaster, Ont., Tonåring drogs från mängden att ansluta Bieber på scenen på Air Canada Centre i Toronto på tisdagen och hade pop känsla serenad henne med låten "One Less Lonely Girl".

"När han rörde vid mitt ansikte, som bara gjorde mitt liv", Curto, 14, berättade CTV: s Kanada AM på Thursdsay, knappt försöker att tygla sin svindel.

Curto sovrum är en helgedom till tonårsidol. Hon har mer än 200 foton på 16-åriga Stratford, Ont., Infödda på hennes väggar och går in i varje Bieber tävling.

Curto gillar att skriva anteckningar om honom ("jag" hjärta "JB"). Hon har Bieber "ideal tjej checklista" ("roliga, avgående") på hennes vägg och kretsade tisdagskvällens konsert datum på Air Canada Centre med ett hjärta.

Hon var bland 15.000 skrikande fans som besökte föreställningen - biljetten som sitter i en inramad bild av Bieber.

Och så kom en fantasi ögonblick.

Någon fick syn på henne i publiken och frågade, "Skulle du vilja vara" en mindre Lonely Girl "?" Curto ihåg.

"Jag satt i min stol och jag hade ingen aning om att detta skulle hända, sade hon.

"Jag var allt pumpade och jag var som," Okej, jag kommer att göra det bästa av denna. Jag får bara göra det en gång. "

Ögonblick senare satt hon på scenen, en jätte bukett röda rosor i famnen, som Bieber crooned till henne.

"Det kommer bli ett mindre ensam tjej," Bieber sjöng som han lade sin hand på hennes högra kind som hon hävde. Då rörde han vid sin panna mot hennes.

Giuliano Curto, Emmas pappa, berättade CTV Nyheter: "Det såg ut som han fick tillräckligt nära för en kyss. Just på den punkten, de bara rörde huvuden, och jag var ganska tacksam, sade han med ett skratt.

Jean Matone berättade Emmas mamma Kanada AM att hon skulle varit lika glad om hon hade träffat Sean Cassidy eller Scott Baio i sin ungdom.

"Jag kommer ihåg att säga att till någon ett par år yngre än mig, och de sade," vem är det? '"

Scenen kan hittas på YouTube. Det gjorde Curto en liten kändis bland konsertbesökare, med många som vill ta ett foto av "en mindre Lonely Girl".

Klasskamrater har bombarderar henne med samtal och textmeddelanden. Hon sa att hon har varit en die-hard Bieber fläkt för år.

"Ända sedan min kusin visade mig honom en gång och det var omedelbar kärlek. Oh my gosh, jag älskar honom, "Curto sagt.

Justin Bieber har lämnat stan, men Curto fortfarande har rosor och mycket mer.

"Det är den bästa minnet av mitt liv. Det kommer att vara den bästa stunden i mitt liv.Ingenting kan topp som, sade hon, innan du lägger, "Om vi inte gifta oss."



omg på slutet dom döra videon på justin när han var liten<3 <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?