2010-11-10 | 11:52:00

Bruno Mars om Justin!

Bruno Mars: "När du går till VMA's så kan man säga att du ser dem alla! Justin Bieber ropade på mig på VMAs, och det ar ganska stort. Han bara satt där bredvid Will Smiths son, Jaden och jag visste inte ens att han var där. Justin var precis som, "yo, när ska vi jobba ihop?" Sedan tog han ett låtsas bloss av en cigarett, och jag svarar som, "yo, Bieber, lugna ner dig!" (Skratt) Haha nej då, jag skojar".
Bruno Mars: "Världen behöver popstjärnor som New Kids eller NSYNC och även Justin. Jag är inte arg på Justin Bieber ett dugg".


ASSÅ OMG NI VET INTE HUR LYCKLIG JAG ÄR, JAG HAR ALLTIND DRÖMT OM BRUNO MARS OCH JUSTIN JOBBA IHOP, TYP GÖRA EN LÅT TSM!! asså jag älskar verkligen bruno mars!!! han är bäst, hans låter ee faktiskt bättre än justin's och lite röst!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?