2010-12-02 | 11:10:19

Visste du att...?

Justin har en vana att sticka ut tungan när man dansar.
Justin blev galen i en video att han blev nominerad för Grammisar - det var sexig!
Justin sa en gång att en fläkt "andas baby, andas när hon träffade honom
Justin tycker att en perfekt dag lägger ner i sängen med flickan han älskar och pratar i timmar ♥
När Justin var liten dödade han acciedently sin fisk. Han var liten, han visste inte fiskarna inte kunde leva LOL
Justin: "Jag gillar tjej som är ärlig och söt och gillar att goof runt" aww <3
Justin favorit Chuck Norris skämt är: "Chuck Norris inte behöver twitter, han är redan efter dig": D
Justins favorit Joke "Vad har 142 tänder och bakom den har de Hulk?" "Min Blixtlås":) Jag vill också släppa loss Hulken;)
Justins rutin: Vakna, skolan, 1 timme lunch, soundcheck, konsert, träffa och prata, sova (;
Justin has a white and gold blackberry in addition to his iPhone 4G. His blackberry is one of a kind, so no one else has it!
Han lät i en extra 1.000 personer för sin boksignering i NYC som en ursäkt för att vara sent <3
Justin sa att när han får en flickvän han kommer att skydda och skämma bort henne.
Justins farfar sa alltid att han skulle göra det mesta av vad han har!
Justin dosn't verkligen gillar choklad så mycket.
Justin gillar när tjejer bär converse eftersom han tror att det matchar hans supras
Justin tycker ansikte piercings är oattraktiva.
En Fan kysste en gång ett fönster i en byggnad Justin var i och han kysste den andra sidan.
Justin är en enorm flörtare 
Justin ibland inte kan sluta stirra på en vacker tjej på en konsert (.:
Justin gillar kysser flickor på det kind.
Justin hatade när hans tjejer fans är såå glada och galna och kan inte hantera sina känslor.
Justins gamla skola är Stratford Northwestern Secondary School
Justin flirtade Cheryl Cole på X Factor - 28 november 2010 ...
Pattie: "Min son har en enorm besatthet med flickor"
Justin Bieber har en ny låt som heter latin Girl ;) ( som e till mig )
Justin gillar inte tjejer som tårta sig i make up.
Justin har skapat en låt med Sean Kingston kallade "Shawty Let's Go" men de har inte släppt det
Jeremy Bieber = JB. Jaxon Bieber = JB. Jazmyn Bieber = JB. Justin Bieber = JB. : D
Justin var i förlossningssalen när hans bror Jaxon föddes
När det på en Meet & Greet med Justin, inte agerar alla galna, han ogillar det, agera normal
Justin: "mina byxor faller ner!" * Fans skrika * Justin: "Jag vet att du damer vill det!" ♥
Twitter Blockerade När Justins namn eftersom han var en TT
Justin: "Jag tänker inte ljuga .. Jag älskar lukten av det Britney Spears grejer .. Det gör tjejer luktar riktigt bra "(;

Tog ett tag att komma på :D Men ni alla e värda det !!





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?