2010-12-01 | 15:45:12

Visste du att..?

Justin önskar det kunde vara en "följa alla"-knappen på Twitter så han kunde följa alla hans fans, RT om u vill att han ska följa dig:)
Justin ville ha en tjej mellan 13-17 år
Om Justin hade en tjej skulle han kolla på henne och sen kyssa henne.
"Så många människor kommer att säga att du inte kan, men allt du behöver göra är att se tillbaka och säga titta mig." - Justin Bieber ♥
Justin sa att han aldrig skulle skada flickan han gifter sig, eftersom han såg hur mycket hans mor lidit. :)
Justin rakade när hans hår så att hans kompis med cancer inte skulle känna sig ensam ♥
det fanns en tid när Justin var ute efter boxershorts och strumpor i Walmart, såg han affischer på sig själv och han var som "Ugh! /"
Justin säger att dejta någon berömd är "förmodligen en bra idé", eftersom "de har lika mycket att förlora" som han gör.
Justin säger att han har en liten fråga om ADD, gör han medge att det är "self görs"
Justin gillar inte tjejer som är falska. fake hår / bröst / naglar etc
Justin sa att hans mamma har "definitivt hade ett par heta kompisar i det förflutna";)Justin: Jag vill ha en flicka med långt hår, så jag kan spela med det när jag har tråkigt,
Justins mamma följer Justin's ex flickvän på Twitter, men inte hans rykten fula flickvän Jasmine bajsegas
Justin såg en gång en fläkt han tyckte, men hon var inte uppmärksam. Han skrek "jag är naken" och hon äntligen såg på honom;)
Justin älskar när tjejer komplimang hans ögon!
Justin höjd var senast konstaterade i oktober som han är 5'7:)
Justin fick nyligen dating råd från Justin Timberlake som han kände "obekväma & skrämmas" runt tjejer han gillar.
Justin vill gifta sig med en belieber!
Justin tar sin tid när han äter
Pattie bryr sig om vem Justin datum så länge hon är respektfull, omtänksam och inte använder honom för
berömmelse.
intervjuaren "är du singel?" justin "ja, men mitt hjärta är tagen av mina fans"
Justin gång han bara är sjuk för att stanna hemma och titta på Spongebob: D
Justin sa en tjej att vara mindre och väger mindre så att han kan krama henne och plocka upp henne <3
före konserter och efter Justin ber, säger han ANKOR ANKA ANKA Quack Quack KVACKA
När Justin tar en tjej på bio han gillar att lägga sin arm om henne och hålla hennes hand. <3
Intervjuare: "Varför tjejer tycker att du är het?" Justin: "Jag är inte heta" *Hairfip * * flickor skriker *
Journalist: "Tjejer älskar dig Justin: Ja. De säger att jag är läcker, men jag är en människa och inte smörgås.!
Justin fick ta båda klasserna innan utför sketcher på SNL.
Justin vill ha en tjej som även kan vara hans bestfriend och förtroende med allt. :)
Justin limmade en gång 3 av hans fingrar tillsammans som en vågar
Justin har en tatuering, men gillar inte att prata om det
justin älskar isarna och glaserade munkar från Tim Hortons.
Justin gick mede twitter på  den 2009/03/28 kl 12:41:22 <3
när Justin var 9 han slet sin 7 år gamla kusiner barbie huvud
Justin gillar komedi filmer, men när han dejtade, han föredrar att skräckfilmer;)
justins AIM användarkonto brukade vara "kidrauhl" precis som sin youtube, men han var tvungen att ändra den när folk kom på det.
Justin: "En belieber kan sitta vid sin dator försöker få uppmärksamhet utan att veta shes framtiden fru Bieber
justin kan breakdance, började han genom att titta på musikvideor och hitta tutorials på youtube hur man dansa så.
And 


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?