2010-12-11 | 12:39:28

Katy Parry - Min Kärlek till justin är över !

Katy Perry säger att hon äntligen har fått över henne Justin Bieber krossa nu är hon gift med Russell Brand.

Songstress Katy Perry, som gifte sig Russell Brand i oktober, har avslöjat att hon är äntligen över hennes crush på Justin Bieber som hon är så förälskad i sin man.

Hon sade: "Jag har sagt Justin Bieber var min kändis crush ganska många gånger, men jag tror jag är över det nu.

"Jag tycker det är troligen säkert att säga att jag gifte mig med min kändis kärlek."

Den 26-åriga skönheten, som är känd för sin vulgära kläder på-och utanför scenen, anser en lättroad attityd är så viktigt när man försöker vara sexig.

Frågade vad som gör en kvinna fräsa, förklarade hon: "Det sätt hon presenterar sig själv och luften hon har om henne.

"Du kan känna hennes makt och hennes förtroende.

"Dessutom använder hur hon hennes förmåga att kommunicera, hennes hjärna och personlighet.

"Jag tror det är verkligen sexig eftersom ni alla vet de hetaste kvinnan kan vara det största bitch, och det är coolt."




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?