2010-12-22 | 19:15:16

Justin vill fira julen med sin familj

Bieber wants a family Christmas
Efter ett år där han har sjungit sin väg ut på väggarna i beundrande tonårsflickor världen över, är Justin Bieber ser fram emot en lugn familj jul i sitt hemland Kanada. Den 16-åriga sångerskan karriär har gått från klarhet till klarhet under en bländande 12-månadersperiod under vilken han inledde en sell-out debut turné i USA, Kanada, Europa och Asien efter framgångarna med platina säljande album "Mitt World 2.0 ", som släpptes den 22 mars. Men att ha tillbringat stor del av året på vägen, medger Justin han vill njuta av julen med mamma Pattie Lynn Mallette och resten av hans nära och kära. "Vad är på toppen av min önskelista? För att fira semester med min familj, säger han till Contactmusic. Sångaren - ryktas att dejta Disney-stjärnan Selena Gomez - erkände också att co-writing självbiografi "Första Steg 2 Forever: My Story" hjälpte föra honom närmare hans fans. Säger Justin: "Boken var riktigt häftigt för mig, eftersom jag kunde ta folk i min värld och verkligen nära till vad jag tänker. "Jag gillar skrämma tjejer. I boken talade jag om hur jag gjorde med en tjej för en vecka ymnigt. Då skulle jag bli som, ha, ha, skojar bara. " Justin kommer att ridån ner på hans "My World Tour" nästa år när den slutliga Mässan äger rum på Nippon Budokan i Tokyo den 19 maj 2011.


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?