2010-12-01 | 12:08:51

Justin tycker att Cherly Cole är Vacker

Justin Bieber har erkänt att han tycker Cheryl Cole är "vacker", efter hans försök att uppvakta den Geordie på söndag kväll The X Factor.

Som vi tidigare rapporterat, att U Smile flirtade sångerska med Chezza efter att ha utfört på talangjakt, att ens antyda att den frånskilda Girls Aloud stjärna skulle ringa honom.

Se bilder av Justin resultat på The X Factor HÄR!

Nu verkar det Bieber kommer inte ge upp så lätt att landa flickan i hans drömmar, berättar Xtra Factor: "Cheryl Cole är vackert."

Och betala Cole ännu mer komplimanger, även forsade Justin om Cheryl's XF chef, Simon Cowell, avslöjar han tycker musiken Mogul är "rolig".

Den 16-årige sa: "Jag har sett Simon Cowell mycket på American Idol. Jag träffade honom på att visa ... Jag tror inte att han är skrämmande. Jag tror han är rolig. "

Titta på vår EXKLUSIVT JUSTIN BIEBER Live Session HÄR

Samtidigt prestationer på XF har fått JB tydligen honom en hel rad nya Bliebers, med försäljningen av hans album,My World, en ökning med en massiv 100% på hemsidan Play.com.

Sajten hävdar också att försäljningen av The Wanted's självbetitlade LP också hoppade upp med 70% efter de tog till XF scenen för att sjunga sin nya singel, att tappa sansen.

En talesman för Play.com hävdade: "X Factor fortsätter att tillhandahålla en otrolig plattform för att utveckla konstnärer och dessa enorma försäljning album ökar bevisa att detta inte bara gäller för de tävlande själva, utan också för de unga stjärnor som uppträder på showen, som Justin Bieber och Wanted. "

Trots att en redan musikkarriär framgång-årige Justin har 16 erkände också att han skulle älska att gå på universitetet en dag, ungefär som Harry Potter skådespelerskan Emma Watson.

GOT Bieber Fever? KOLLA PICS av Justin i vårt galleri HÄR!

Enligt GossipCop, berättade Bieber pressen i Madrid: "Jag har alltid resa med en privatlärare som jag har fem tre-timmars pass i veckan med. "

“I want to finish high school and also university and then evolve wherever my music takes me,”

He added: “I also want to stick my head in the movie world although I am going to focus on my music for now.”

 



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?