2010-12-24 | 02:09:08

Justin Bieber - Jag tycker hon är en underbar person!


Justin Bieber attends the "Stuff Bieber's Bus" press conference on Dec. 23 in Atlanta

Atlanta - När debatten bland tonårstjejer rasar på om huruvida Justin Bieber dejtar hans tourmate, Disney Princess Selena Gomez den megastjärnan tonåring är säker på en sak: Gomez awesomeness.


MTV News ikapp de 16-åriga känsla som han fick uttrycka sig om sin semester toy-insamling kampanj, "Stuff Biebers Bus" i Atlanta på torsdag (december 23), och medan han inte tyder på att två var mer än vänner, han forsa lite om det "Magi på Waverly Place" skådespelerska.

"Hon är verkligen häftigt," Bieber sagt. "Hon är en fantastisk person."

Den "Baby" sångaren kommenterade också om nonstop fläkt frenesi och media mani att åtfölja alla rykten om vem Biebs är eller inte är dating och sade att han trots sin extra breda rykte, planerar han att hålla sitt privatliv privat.

"Jag tror att folk alltid kommer att vara intresserade av mitt personliga liv ... men jag måste behålla vissa saker för mig själv, sade han på den konstant surr kring hans relation med Gomez. "Jag är bara roligt att vara en tonåring."

Spekulationer om att fräsch duo är mer än vänner har ramped upp ända sedan de två sågs umgås och få pannkakor arm i arm. Har dock Gomez batted bort rykten om att hon och "Somebody to Love" crooner är något mer än kompisar som emellanåt njuta av att få en bit mat.

"Det var pannkakor. Som inte gillar pannkakor?" Gomez till MTV News tidigare denna månad.

Gomez har också talat om hennes "broderlig" relation med Bieber, säger att hon försöker hålla ett öga på honom eftersom han fortsätter att skjuta i höjden mot megastardom.

"Jag älskar Justin. När han först började att komma över från Kanada, kontaktade hans manager mig och han bara sade att han vill träffa mig och han var en sådan bra grabb, sade hon till MTV News i februari. "Och jag känner mig som en storasyster nu, för jag vill skydda honom. Så jag är alltid mycket försiktig med honom, men han är så begåvad och han är så söt, så som nyligen börjat att vi ville arbeta tillsammans. Nu är han bara blivit en av mina goda vänner. "

Vad tycker du om Justin Bieber och Selena Gomez relation? Låt oss veta i kommentarerna!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?