2010-12-15 | 11:39:55

dålig nyhet!

Min mamma har tagit bort internet hemma!! och det innebär det blir inte så mycket blogging då, ee just nu ee skolan. Och jag ska försöka lägga inlägg då och då.
och en sak till :(
I natt så drömde jag värsta madrömen om Justin...Asså det ar 3 drömar jag gjorde, 2 var Justin men en av dom. Så drömde jag att Justin var i en svenkt interljuv. Första frågan var
(Who will open the euorpoe tour with you?)
och han sa i drömmen
(hmm..Willow Smith)
sen en annan fråga...
(Wich concert is you most exitet for?)
Justin sa...
(I think i most exitet for danmark)
nu det värsta ögonbliket
(Would you come to sweden)
justin sa...
(No) och så skaka han på huvudet!! :(
Det dära var bara en dröm asså den var så verklig!!!
När han pratade exakt varje detalij var så verkligt när han pratade asså ååå!!
Tänk om drömen blir sant och han kommer inte?
för jag brukar drömma sällan och när jag drömmer så brukar dom hända på riktig har typ hänt så 3 gånger!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?